piątek, 31 sierpnia 2012

Pearl bracelet & bow

Na początek szybki i przyjemny, a do tego jakże prosty DIY. Myślę, że same zdjęcia wystarczą, a komentarz będzie zbędny. Żadnej instrukcji nie potrzebujecie, wystarczą dwie perełkowe bransoletki i kawałek wstążki, z której zwiążemy kokardę - ładniejszą niż moja. I tu tłumaczę: moja wstążka służy mi już bardzo długo, a pod ręką nie posiadałam żadnej innej w tym kolorze. Patrząc na zdjęcia, zauważam, iż moje biurko zmienia odcienie (albo ja tak mało kompetentna zmieniłam przypadkiem opcje w aparacie), a ta kokardka jest naprawdę koślawa :)



Bardzo elegancko wygląda też z kolorem CZERWONYM, aczkolwiek można wypróbować z każdym. Ja dla prezentacji zamieszczam zdjęcie, na którym zestawiłam te oto perły perły właśnie z czerwoną kokardą (nie są umocowane). To tylko zdjęcie poglądowe. Kolor perełek też może być inny, ja wybrałam te, które akurat miałam pod ręką.

Myślę, że jakiekolwiek perełki posiada każda z nas gdzieś w domu, a kupiona za grosze wstążka doda im uroku. Za podobną bransoletkę musiałybyśmy zapłacić około 10 - 15 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz