piątek, 31 sierpnia 2012

I just really really want to express myself. Here. Now.

Zagadka rozwiązana. Zdecydowałam się ostatecznie co do tematyki bloga. Mój pomysł to: DIY obejmujący przeróżne dziedziny życia. Takich blogów nie brakuje w sieci i zdaję sobie z tego sprawę, iż mogę nieco odstawać od reszty, jednak mimo to liczę na obserwatorów i stałych gości. Tak naprawdę pomysł zrodził się już jakiś czas temu, gdy zaczęłam nałogowo przeglądać blogi związane z modą. Miałam wtedy wiele uwag, dlatego skłoniło mnie to do założenia i pisania swojego niezależnego pamiętnika. Oczywiście za osobę modną wcale się nie uważam, ale swoje zdanie często wyrażałam w komentarzach, bo mimo wszystko potrafiłam całokształt ocenić według własnego uznania. Mam nadzieję, że to co zamierzam tu prezentować w jakimś stopniu przypadnie i do Waszego gustu - być może bardziej wyszukanego. O to samo proszę Was, byście wyrażali opinie, niekoniecznie pochlebne. Jestem raczej prosta, ale może i to Was jakoś urzeknie. Może nie będę jakoś szczególnie oryginalna i twórcza, a to, co tworzę nie będzie zachwycająco piękne.. Mimo to są to tylko moje propozycje. Kończąc wypisywanie tych skromności, pragnę dodać, iż mam również w planach zamieszczanie na blogu swoich rysunków, a z racji iż jestem studentką architektury krajobrazu będzie ich dużo.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do czytania kolejnych postów, które ukażą się już niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz