piątek, 31 sierpnia 2012

Here I am for the first time really on my own



Zapewne większość z Was nie zauważy różnicy pomiędzy mną a resztą społeczeństwa (a przynajmniej taką mam nadzieję, że nie wychylam się jakoś szczególnie w żadną z możliwych stron). Na pozór staram się być „normalna”. Normalność to przeciętność. Przeciętność to nuda. Kto wie, może w przyszłości będzie mi dane żyć w środowisku osób nieprzeciętnych? Dostosowując się wtedy do otoczenia będę równie nieprzeciętna?  Zważywszy na wszystko – tu też mogę być nieprzeciętna. Choć bycie nieprzeciętnym kojarzy się z „nienormalnością”. Nienormalność to.. wolność.
 
Jestem sobie takim małym elfem filozofem.



Nazywam się Madzia. Urodziłam się w 1993 roku, zatem męczycie się już ze mną 19 lat, nie mając o tym pojęcia, jednakże dziś Wam to uświadamiam, zakładając tego bloga. Mój pseudonim artystyczny brzmi Madeliyn, gdyż wszystkie pozostałe były zajęte. Odnośnie tematyki bloga nie jestem w stanie się jeszcze wypowiedzieć, gdyż jak dotąd i dla mnie jest ona prawdziwą zagadką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz